20 marca 2012

#3

Dziękuję za wasze komentarze po ostatnią notkę. To bardzo cieszy i motywuje. Mam nadzieję że będzie ich jeszcze więcej z każdym postem.

Moja przyjaciółka zwierzyła mi się z dzisiejszej sytuacji u niej w domu. Po raz kolejny poczuła że życie dla niej jest niesprawiedliwe, że nic jej nie wychodzi, że najlepiej by było gdyby odeszła z tego świata. Ja oczywiście próbuję ją uspokoić. Gdy ktoś mi się zwierza z takich sytuacji ja zamieniam się w psychologa. Daje jej rady, wspieram ją byleby nie zrobiła jakiejś głupiej rzeczy.
Sama wiem przez co ona teraz przechodzi i jak się czuje. Sama miałam takie sytuacje i nadal je mam. Życie jest okrutne, ale mimo wszytko trzeba iść do przodu nie poddając się - to powtarzam, ale czy sama stosuje się to tych słów? Nie. Życie mi się wali coraz bardziej. Moja najlepsza przyjaciółka jest na mnie zła. Problemy w szkole, ze zdrowiem. W domu też nie ma najlepszej atmosfery. Próbuję coś powiedzieć, ale nikt mnie nie słucha, gdy krzyczę. Nikt nie chce słuchać. Każdy chce mówić. Nikt nie potrafi słuchać. Dniami i nocami siedze sama w pustym pokoju. Nikt nie dzieli ze mną samotności. Poduszka służy za wsparcie w trudnych chwilach. Mam ochote się zabić. Kiedyś, dawno temu, też o tym myślałam, ale potem jakoś atmosfera się zmieniła. Te myśli znowu powróciły. Przecież nic się nie stanie jeśli ja znikne z tego świata. Nikt nawet nie będzie o mnie pamiętał. Dla nikogo nie jestem ważna i nikogo nie obchodzą moje losy.




xoxo

28 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się i sama nie rób jakiś głupstw. Wszystko się ułoży tylko musisz dać sobie i znajomym troche czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21.3.12

    Niestety, życie nas nie rozpieszcza i nigdy nie będzie. Składa się raczej z momentów, które dają impuls do działania, dalszej wędrówki. Nikt nas nie uprzedził, że z wiekiem będzie coraz trudniej. Będą pojawiały się problemy, przeróżne, ale wydaje mi się, że myślenie o skończeniu z sobą, nawet gdy jesteśmy przygnieceni rzeczywistością, jest błędne. Czemu? Bo to, czy twoje życie będzie wartościowe okaże się dopiero podczas wyboru studiów, twojego zaangażowania i tego, co uda ci się osiągnąć. Nie wiem ile masz lat, ale sądzę, że jesteś co najmniej w gimnazjum. Nie chcę mówić, że ten wiek jej charakterystyczny dla tego typu zachowań i myśli, bo dość świata możemy mieć niezależnie czy mamy 16, czy 40 lat. Trudno znaleźć motywację, zwłaszcza, że jak twierdzisz, nie układa ci się zarówno w relacjach z ludźmi jak i podupadasz na zdrowiu. Wybacz, że zapytam, ale chorujesz na ciężką chorobę, przewlekłą, a może jesteś bardzo chorowita? Może choć odrobinę przybliżyła byś problem z jakim się borykasz. Pokrótce, bez szczegółów jeśli nie chcesz.
    Sądzę, że powinnaś znaleźć sobie coś, co da ci choć chwilową radość. Nie mówię tu o czymś wymagającym wielkiego zaangażowania, pokładu pieniędzy... Być może ten blog to dla ciebie uwolnienie się od negatywnych emocji, nawiązanie kontaktu z ludźmi, którzy postarają się cię zrozumieć. Jeśli tak, to już pierwszy krok.
    Ja serdecznie pozdrawiam i czekam na kolejną notkę :)
    Leopolita.

    OdpowiedzUsuń
  3. Samobójstwo to rozwiązanie chwilowych problemów. Nie warto, życie jest piękne, tylko trzeba dostrzegać pozytywy, pozbyć się ludzi toksycznych.
    Spełniaj marzenia, realizuj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21.3.12

      Od kiedy samobójstwo jest rozwiązaniem na chwilę? Jak palniesz sobie w łeb zapewniam cię, że raczej już nie wstaniesz.

      Usuń
  4. Zawsze przychodzi taki moment, w którym każdy z nas myśli, że nikomu jest niepotrzebny, nikogo nie ma itp. ale to bzdura, przecież jak sama napisałaś masz przyjaciół, których wspierasz, kiedy jest z nimi źle, także teraz, ktoś z nich musi Ci pomóc w ten sam sposób, co Ty - powiedzieć, że musisz wziąć się w garść, bo choć życie nas nie rozpieszcza zawsze znajdą się jakieś pozytywne strony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno dla kogoś jesteś ważna , życie nie raz daje w kość sama to przeszłam nie dawno ale trzeba czasu żeby się odnaleźć w tym wszystkim i jednym słowem po prostu będzie dobrze.Zawsze trzeba wierzyć że jest jakieś wyjście z danej sytuacji.Trzeba wziąć się w garść i żyć dalej nie zależnie co działo się w przeszłości lub jakie będą tego skutki :D

    wbijaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wolni Ci pisać takich rzeczy że dla nikogo nie jesteś ważna. Spróbuj porozmawiać z mamą co cie dręczy i razem rozwiążcie problem. Fajnie mieć z twojej strony taka przyjaciółkę, która zwierzy Ci się na poważnie i tak samo cię traktuje jak ty ja. Ja takiej nie mam... Zdrowia życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21.3.12

    wiesz, czasem dobrze jest powiedzieć coś takiego, bo gdy powiemy to so siedzi nam gdzieś w głowie to czujemy się troszkę lepiej, ale powinno się naprawiać to co jest źle. Też mam tak samo jak ty. Jestem potrzebna tylko wtedy gdy ktoś czegoś chce, i nie jestem dla nikogo ważna, ale życie to cud -najwspanialsze co mamy, więc postaraj robić to czego tylko chcesz, i dzięki czemu ty będziesz szczęśliwa, no bo nie możesz przejmować się innymi, musisz też dbać o siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow you look so cute gr8 blog dear what abt following each other..?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok obserwuje;) Podoba mi się twój blog. Ja nigdy nie wiem co mam doradzić w takich sytuacjach nie jestem dobra w te klocki..

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoko, obserwujemy ^^
    I dziękuje za komentarz ;)
    Są dni kiedy i ja mam podobne problemy. Wtedy mam ochotę po prostu zniknąć, mieć spokój. No, ale nic by to nie dało, a problemom trzeba się przeciwstawiać. Te dobre chwile powinny dodawać nadziei na lepsze jutro ;] Nie wolno się poddawać, wiem z doświadczenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już obserwuje :)
    No nie jest za ciekawie. Wiem co czujesz może nie do końca, ale potrafię sobie to wyobrazić. Każdy ma taki trudny czas w swoim życiu, że czuje się nie potrzebny, aż nie chce mu się żyć. Nie myśl o tym zajmij się czymś co sprawia Ci ogromną przyjemność, posłuchaj ulubionej muzyki, obejrzyj film (najlepiej komedie ) i bądź szczęśliwa ;) Wiem, że łatwo mówić, a trudniej zrobić. Ale dasz radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mozemy obserwować .

    tewraz kolej na ciebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze.
    Twój blog wyraża wszystkie moje emocje, to co zawsze chciałam napisać u siebie ale się powstrzymywałam. Z różnych powodów. Zawsze gdy chciałam się za to zabrać większość rzeczy wracała do normy, kiedy już zaczęłam pisać nie umiałam tego ubrać w słowa. W moim przypadku jest zasada że 'ci którzy wydają się najbardziej radośni, otwarci itp. są najbardziej smutni i samotni'. Może mi nie uwierzysz ale wiem dokładnie o czym mówisz. Są takie chwile w których mam ochotę zrobić jedną rzecz, i już więcej nie czuć bólu ( psychicznego ) , strachu, nie wylać już więcej ani łzy. Od jakiegoś czasu wszystko wali mi się na głowę, a ja próbuje to ogarnąć ale już nie daję rady. Życie jest ciężkie i gdybym wiedziała co mnie czeka nigdy bym się na to nie pisała. Chyba na moim blogu też powinnam zacząć pisać o moich najgłębszych uczuciach, może to w jakiś sposób mi pomoże.
    Trzymaj się i mam nadzieję że moje, twoje i innych którzy to czytają problemy się rozwiążą.

    OdpowiedzUsuń
  14. ponuro tu u ciebie troszkę :)) Chodzi mi o kolorki ;d
    jeśli chodzi o koleżankę to na pewno wszystko się ułoży . Też często zamieniam się w psychologa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. co do reklamowania, gdzie reklamować ? :D
    dodam bardzo fajny styl bloga, zdjęcia megaaa. ! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję, teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie u Cb ponure kolorki, to dla odmiany zapraszam do siebie - królują rózowe rurki !

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy22.3.12

    boskie zdjęcia i super blog.
    obserwujemy?
    www.coonsly.ocom.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. powiem ci że ja tak nie raz mam
    właśnie z moją przyjaciółką jesteśmy w kłótni i chciałabym się komuś wyżalić ale nikt nie ma dla mnie czasu jedynie mój pies został...
    ale trzeba iść na przód i pokonać różne przeszkody

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś trzeba sobie radzić. Masz ochote się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja myślę, że warto żyć, nie należy zawsze mieć samych czarnych myśli, przede wszystkim duży plus, że pomagasz swojej przyjaciółce swoimi radami, ważne jest wsparcie w takich chwilach, tym bardziej gdy wiesz, że sama kiedyś to przeżyłaś czy podobne sytuacje zdarzały się w twoim życiu. Fakt faktem nie należy ignorować takich wiadomości a tym bardziej dopuszczać myśli do siebie o śmierci!! Życie ma się tylko jedno i powinno się je wykorzystać jak najlepiej się potrafi, nie patrzeć tylko przez pryzmat samych niepowodzeń, porażek, bycia nie potrzebnym! Sama odwiedzam samotną panią, która mimo swojego wieku gdyż jest sama brak rodziny, znajomych, ciężka sytuacja finansowa sam doprowadzał ją do tego, że żyć nie chciała ale wystarczyło tylko to, że ktoś taki jak ja o niej pamięta, ją odwiedził, a życie nabrało większego sensu:) miło mi że dzięki niej ja jestem lepszym człowiekiem. pozdrawiam :)


    http://in-hype.blogspot.com/


    http://in-hype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się życie jest okrutne, ale trzeba radzić sobie w nim jak najlepiej
    Obserwujemy sie? :)

    http://patty0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy niektórzy tu piszą ,,Obserwujmy się?'' lub ,,Obserwuję teraz twoja kolej'' ja chcę walnąć w monitor komputera! Jak Wy tak możecie! człowiek przechodzi trudny czas. Jest zagubiony i samotny-nie wie co robić nie wie co robić i próbuje się zwierzyć na blogu Wy tak to traktujecie! Wiesz, rozumiem Cię! Ale myślę, że i tak nie wolno dopuszczaś tych myśli.

    OdpowiedzUsuń
  25. Życie jest niesprawiedliwe ale trzeba iść naprzód i jakoś dawać sobie radę ;) Wpadnij do mnie i zapraszam do obserwacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy26.4.12

    Życie jest niesprawiedliwe, jesteśmy samotni, ale z czasem sie to zmienie. Wiem po własnym przykładzie ;)

    http://wszystkococzujeiniktnierozumie.blog.onet.pl/
    http://wszystkococzujeiniktnierozumie.blog.onet.pl/
    http://wszystkococzujeiniktnierozumie.blog.onet.pl/
    Zapraszam ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz za komentarz. Jeśli podoba ci się blog to go zaobserwuj.
Dziękuję ♥