17 marca 2012

#1

Siema
Postanowiłam założyć bloga. Będę tutaj opisywała swoje życie, problemy, uczucia. Wszystko co mnie dręczy, ale z nikim nie potrafię się tym podzielić.
Blog jest moją kolejną próbą znalezienia swojego kawałka sieci, w którym mogę opisać co tylko zechcę. Miejsca, gdzie nie jestem natrętem. potrzebuję właśnie takiego miejsca, takiego własnego kawałka internetu. Przecież blog przyjmie wszystko, bez względu na to czy będą to problemy, czy radości. A i jednych i drugich ciągle przybywa.
Powiedziałabym wam dużo o sobie, ale wolę tego nie robić. Bo ktoś z moich znajomych mógłby to wykorzystać przeciw mnie, a tego nie chce.

Oczywiście początki blogowania są trudne, lecz myślę że kiedyś mój blog się rozkręci. Bo z przyjemnością się pisze ze świadomością że ktoś to przeczyta, doda komentarz który mógłby dodać otuchy, pomóc, rozbawić itp.





xoxo

10 komentarzy:

  1. dziękuje za komentarz:) Jeśli podoba Ci się blog to bedzie mi miło jak zaobserwujesz i będziesz aktywnym czytlenikiem!:) Ja na zachete dodaję zobaczymy co z twojego bloga wyniknie:) bo po pierwszej notce trudno okreslic:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. love shorts ,so fashion
    by the way ,welcome to blogspot :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się zapowiada. obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17.3.12

    Hej dziękujemy za komentarz;D
    Oczywiście obserwujemy;P
    Powodzenia w rozkręcaniu bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17.3.12

    Obserwujemy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia ! ;))

    Jeśli spodobał Ci się mój blog to obserwuj, ja nie wiem jak bd wyglaądac to u Ciebie ;dd

    obserwuje tylko takie blogi, które zainteresowały mnie ;ddd

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada sie,że to będzie świetny blog :P
    pewnie,że obserwujemy

    dzięki za komentarz, zapraszam częściej[ www.look-took.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwujemy : ) Czekam na rewanż ; p

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem Ciebię->to faktycznie pomaga…miłego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pytanie. pomaga Ci pisanie tego bloga, jest lżej.?
    tak poza tym ciekawy Twój blog, dopiero dziś go znalazłam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz za komentarz. Jeśli podoba ci się blog to go zaobserwuj.
Dziękuję ♥