10 maja 2012

#15

Wszystko zaczyna się powoli układać. Odzyskałam moją najlepszą przyjaciółkę i można powiedzieć, że jest prawie tak jak dawniej. Trzymam kciuki żeby się nic nie spieprzyło. Chciałabym pogadać z pewnym chłopakiem, ale on się nie odzywa. Zawsze to on pisał do mnie pierwszy, co miesiąc. A teraz gdy mi zależy na rozmowie to nie daje znaku życia. Może to prawda, że nie może za bardzo zależeć, bo wtedy wszytko zaczyna się jebać...
Martwi mnie tylko siostra od mojej przyjaciółki. Kiedyś przed pokłóceniem świetnie my się dogadywaliśmy. Teraz myślę że to przez nią była ta kłótnia, bo zbyt często jej poświęcałam uwagę, ale ja chciałam jej pomóc. Niestety jej siostra, moja przyjaciółka, o tym nie wiedziała. To ona mi mówiła o swoich problemach, mówiła że jej życie jest bez sensu, że chce się zabić... Dokładnie tak jak ja, ale ja stanęłam po tej drugiej stronie i próbowałam jej pomóc. Nikt nie wiedział o jej problemach tylko ja. Pomogłam jej. W czasie konfliktu nasze kontakty się urwały. Kilka dni temu dziewczyna zwierzyła się swojej siostry, że znów zaczyna się czuć jak odrzutek itp. Ona jak zwykle nic sobie z tej informacji nie robiła, bo nie znała przeszłości. Ja mimo że jestem od obu dziewczyn przyjaciółką to musiałam jej powiedzieć jaka była przeszłość. Teraz muszę jakoś pogadać z siostrą. Może będzie jak dawniej, bo ja mam wrażenie że tylko ja mogę jej pomóc. Choć jeśli nie będzie chciała to nie.





xoxo

5 komentarzy:

  1. Anonimowy10.5.12

    a nie mogłybyście przyjaźnić się we trzy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tzn przyjaźnimy się. Ta dziewczyna której ja pomagałam to, to jest siostra od mojej najlepszej przyjaciółki, a ona ma dziwny charakter. Jest egoistką i lubi się skarżyć rodzicom. I dlatego ta dziewczyna mi się zwierzała. Wiedziała że ja to nikomu nie wygadam, bo ja nie oczekuje niczego w zamian. A nie tak jak to jest pomiędzy rodzeństwem np. daj mi to, a ja ci powiem co on o tobie mówił. To jest bez sensu.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że u Ciebie się wszystko ułoży.

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się że jest już lepiej i mam nadzieje, że się ułoży do końca

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie zdj <3

    zapraszam : http://styleetvie.blogspot.com/ + obserwuje . :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarz za komentarz. Jeśli podoba ci się blog to go zaobserwuj.
Dziękuję ♥